torstai 21. elokuuta 2014

Ripsipermanentti ja kulmien värjäys

Turhamaisuuden huippu. Minulla oli usean vuoden ajan ripsienpidennykset, joista luovuin pitkin hampain viime syksynä. Mieheni koitti vakuuttaa, että olen kaunis ilmankin niitä. No, siitä voidaan olla montaa mieltä. Joka tapauksessa päätin, etten enää lähde ripsienpidennyksiä laittamaan, lähinnä hintansa ja vaivansa vuoksi - minulla ei nimittäin ole varaa jaksamista käydä huoltamassa ripsiä yhtä usein, kuin ne huoltoa kaipaisivat.

Surkea kuva surkeasta silmästäni ilman meikkiä / permiksiä / värejä.

Olen jo pitkään pohtinut ripsipermanenttia: mitä se tarkoittaa, miltä se näyttää, onko siitä hyötyä... Nyt sitten päätin ottaa härkää sarvista ja varasin ajan ripsipermanenttiin Ninnin Salongista. Koko prosessi tuntui pitkälti samalta kuin ripsienpidennykset. Siinä köllöttelin ja toinen touhusi jotain silmieni kanssa. Haju oli tosin melko karmiva!

Lopputuloksen nähtyäni olin alkuun todella yllättynyt - en arvannut, että ero olisi niin suuri! Ripset näyttivät pitemmiltä, kaartuivat kauniisti ja olivat normaalia tummemmat. Toki siinä hetkessä katsoin itseäni peilistä hyvin läheltä. Kauempaa katsottuna totesinkin olevani hieman pettynyt. Pettymys saattoi johtua siitä, että olen tottunut ripsienpidennyksiin tai siitä, että olen saanut hyvällä ripsivärillä aikaan parempia tuloksia. 

Kuva on epätarkka, pahoitteluni!

Onhan tämä toki helppoa, kun aamulla ei tarvitse ruveta ripsien taivutteluun ja ripsivärillä suttaamiseen, mutta enpä minä taida tästä uudelleen 50 euroa maksaa. Sen sijaan kulmien muotoilu ja värjäys näyttää aina tosi hyvältä, siihen olin varsin tyytyväinen! Taisi maksaa ripsipermiksen päälle 7€ eli ei mikään tappohinta.

Tässä ilman ripsipermistä, ihan normimeikit naamassa.

Näitä kuvia katsoessani totesin itselleni, etten enää koskaan poistu kotoa ilman meikkiä! Herran jestas...

(Ärsyttää tämä kuvanlaatu! Kaipa se herkästi pikselöityy, kun koittaa zoomata kuvat pelkkään silmään. Huoh. You get the point - toivottavasti!)

Kannatti kokeilla, koska nyt se ei enää mietitytä! 

2 kommenttia:

  1. Varsin nätti lopputulos, sekä meikillä että ilman. Oletkohan pitennyksien kautta tottunut ylipitkiin... Minusta ei mitään syytä pettymykseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmaan juuri niin, että olen tottunut tosi näyttäviin ripsiin. Toisaalta sitten se, että ripsivärillä saa yhtä hyvän ellei paremman tuloksen, niin eipä tuosta sitten viitsi maksaa enää. :)

      Poista

Kysy, kerro, kritisoi - kaikki on sallittua! :)