tiistai 4. marraskuuta 2014

Meikkistudio ElinaK: Ripsitupsut ja rajaukset

Juhlin syntymäpäivääni vajaa kuukausi sitten kotibileiden merkeissä. Halusin olla oikein erityisen nätti, päivän sankari kun olin, mutta ripseni olivat edelleen tosi huonossa kunnossa elokuussa ottamani ripsipermanentin jäljiltä. Toisin sanoen, ripsien taivuttaminen ei meinannut onnistua ja ripsivärin jälkeen tulos ei ollut näyttävä vaan sotkuinen. Päätin siis hakea ammattiapua. ;)

Muistin törmänneeni monin eri tavoin nimeen ElinaK, vaikka en ollut itse koskaan käyttänytkään tämän palveluja. Googlasin Meikkistudio ElinaK ja lähetin sähköpostia suoraan Elinalle kysyäkseni, miten hän voisi minua pulmassani auttaa. Koska olen suhteellisen taitava laittamaan luomiväriä, en halunnut maksaa koko juhlameikistä. Teimme siis kompromissin ja sovimme, että Elina laittaa minulle ripsitupsut ja juhlavat rajaukset.

Menin meikkistudioon juhlapäivänä odottaen, että joudun siellä istumaan meikattavana vähintään tunnin. Tämä ajatus varmaankin tuli ripsienpidennysajoiltani. Elina kuitenkin sai ripset paikalleen ja rajaukset piirrettyä vartissa!! Olin todella ihmeissäni Elinan nopeudesta, taidosta ja hänen aikaan saamastaan lopputuloksesta. Olin niiiiin tyytyväinen! Kotona lisäsin mukaan luomivärit ja TADAA, juhlameikki oli valmis! Ripset ja meikit pysyivät todella hyvin koko illan, itse asiassa aamuun saakka, jolloin sain ne helposti pudotettua silmämeikin poistoaineella. On todella ihana tunne, kun kokee olevansa kaunis.


Kuten sanoin Elinallekin meikkistudiosta poistuessani: minusta tulee hänen vakioasiakkaansa!

Meikkistudio ElinaK sijaitsee Tampereella Kuninkaankadulla. Tässä hinnasto.


1 kommentti:

  1. En tiedä vieläkö bloggailet, mutta sinulle olisi blogissani pieni haaste. Käy ihmeessä kurkkaamassa! Ihanaa kevään odotusta!
    T. Kuplia ja kimallusta - Maria

    VastaaPoista

Kysy, kerro, kritisoi - kaikki on sallittua! :)